E
Emelie3
Någon vet något om hingsten, hur är han i lynnet? Vad ger han för avkommer? Hur är tempramentet? tacksam för alla svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag vet och de avkommor jag träffat och har ridit så blir dom tyvärr lite varma i pannan.Emelie3 skrev:Någon vet något om hingsten, hur är han i lynnet? Vad ger han för avkommer? Hur är tempramentet? tacksam för alla svar!
Grållens vän skrev:Vad jag vet och de avkommor jag träffat och har ridit så blir dom tyvärr lite varma i pannan.
Men gillar man lite hm vassare hästar så ska du ta honom, vill du ha en häst som alla kan klara av välj en annan. Det är mitt råd.
Onward skrev:http://members.chello.se/minhemsida/stonefire1074.htm
han är efter D-Day .. Efetr många om och med
Iaraphel skrev::smirk: just det ja, den historien glömmer man väl aldrig.
Görel skrev:Jag har träffat en handfull avkommor till D-Day och alla utom en har varit förskräckliga. Riktigt argsinta och besvärliga hästar! Och så en som är riktigt trevlig!
Lickety skrev:Alltså behöver inte hästen vara "knäpp" om man lyckas hantera den rätt. Vissa individer mer känsliga för misstag än andra, och blir då "knäppa".