Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan. Å så hunden med. Stackars dig.
Hoppades att vet skulle säga nåt annat.
Du skall nog kolla upp hur du bor.
Radioaktivitet?
Radon?
Annat som framkallar cancer t.ex. kreosot?
Det där verkar mera som att där finns ett stort problem än att det bara är ett sammanträffande.
Du kan läsa massa trådar om min gamla Loppa här på buke. Hon hade en mellanaggressiv- hudcancertumör(har fortfarande då den finns kvar i huvudet men inte påverkar henne)
Jag håller alla tummar och hoppas innerligt att det går bra.
Så oerhört påfrestande för dig! Jag kan inte med ord beskriva min medkänslor. Jag har ju själv varit i samma situation och den är så fruktansvärd med alla kast mellan hopp och förtvivlan.
Jag ska tänka på er på onsdag och jag hoppas, hoppas, hoppas att tumören är av en snäll sort så du får hem din vän igen.
Nu är det snart bara 2 dagar kvar tills det är dax för operationen.. usch jag är så nervös..
Konstigt, jag har börjat titta på andra hästar redanMärkligt hur man reagerar. Känner mig så dum..
Nåväl, ville bara skriva av mig lite..
Fortsätt hålla tummarna!
DU ska absolut inte känna dig dum! Det är en fullt normal 'chockreaktion' och ett sätt att ta in det man egentligen inte kan ta in. Genom att kika på andra hästar/annonser så försöker man ta in och hantera/acceptera det som man egentligen varken vill eller kan ta in, att man står inför en högst reell risk att förlora hästen man har.
Låt mig gissa att du inte hittar så mycket intressant när du tittar på annonser? Och att du jämför de du kikar på med damen du har?
Att i nuläget ta in att 'på torsdag kanske jag inte har någon häst mer' fungerar enbart delvis just nu. Man kan rent förnuftsmässigt känna det, förstå det och till och med delvis 'planera' för det, förbereda sig. Men känslomässigt kan och vill man inte ta in det, då skulle man 'gå sönder'.
Så det är hjärnan och förnuftet som tittar på annonser, i ett försök att förbereda sig på något som eg inte går att förbereda sig på. Det är en JÄTTEVANLIG reaktion och det är inget fel eller dumt med den!
Kramar tummarna blå för din häst!! *kram*
Usch vad hemskt. Hoppas det går bra med operationen och att du får med dig en frisk och glad häst hem. Lycka till, och skriv hur det har gått!
Håller tummarna för dig.
Förlorade själv en älskad vän för 4år sedan nu.
Hon fick cancer på nosryggen, en stor cysta som kom över en natt i princip.
Hon fick den under sommarbetet juli, hon togs bort i november pga. andnöd och tryck på tårkanalerna som gjorde att kanalerna sprack och hon blödde i ögat.
Håller tummarna för att du ska få ha kvar din bästa vän.!
Håller tummarna för fullt och hoppas att allt kommer att gå vägen. Förlorade min älskade vän i maj och det är inget jag önskar någon annan! Skriv och berätta hur det gick!