JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Western
Trådstartare
Trådstartare
reykurboy
Startdatum
Startdatum
12 Sept 2003
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 439
Nån mer än jag som ska iväg på cwr,s d-tävling nu i helgen???
Isåfall vad ska ni tävla i
Jag och Prinsessan
Trail, Horsemanship och Western Riding.
Stryker mig nog från reiningen...
Hahaha.
Norpan gjorde ju verkligen succé på sin första riktiga tävling
Jag blev diskad FYRA gånger under samma ritt. lol.
Fast i western riding kom vi fyra och i horsemanshipen kom vi femma.
Hon är så underbar!
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Tävling
Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Hoppning
Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
WE-tråden
Övr. Grenar Vad kul! Det är en ganska mysig anläggning där, var på WE-träning där förra året. Glömde kolla om de körde WE på gräset eller vanliga...
EZMK
Alldeles nyss
Svar: 616
Visningar: 55 135
Grenar
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Det är verkligen svårt asså, hade med ridskola som alternativ också men vet att jag inte kommer nöja mig med det utan saknaden kommer...
galoppspöket
1 minut sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Titta på Santorio. Jätte fin hingst som verkar väldigt trevlig. Tror dessutom hans ägare/uppfödare har ett väldigt sunt hästtänk och...
Bee
10 minuter sedan
Svar: 53
Visningar: 3 896
Avel