Cwd sadel, nummer - ngn duktig?

Noranovala

Trådstartare
Finns det någon här som är erfaren av Cwd sadlar? Gäller ett sadel nummer, vill veta vad numret betyder, bomvidd och så!
3D997DFC-E412-468A-9F48-6A71F67BEDA1.webp

Finns det någon här som är erfaren av Cwd sadlar? Gäller ett sadel nummer, vill veta vad numret betyder, bomvidd och så!
Visa bifogad fil 88087
SE32: modell
TC: Djup säte (TC = flat)
PA ST RT: paneler
S2: Storlek säte
3L: Kåpstorlek
17: Tillverkningsår
51838: Tillverkningsnummer

Borde vara normal bom om inget annat står. Reservation för att CWD ändrar sina serienummer var femte minut…

SE32: modell
TC: Djup säte (TC = flat)
PA ST RT: paneler
S2: Storlek säte
3L: Kåpstorlek
17: Tillverkningsår
51838: Tillverkningsnummer

Borde vara normal bom om inget annat står. Reservation för att CWD ändrar sina serienummer var femte minut…
Tack! Men vad innebär panelerna, att det är uppbyggd eller inte osv?

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 205
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈