Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh, nej det gör det inte. Det är en sak att barn ofta är elaka mot varandra i skolan men då handlar det om någon dag som X är dum mot Y och B är dum mot G och nästa dag är de bästa vänner istället medan G bråkar med X...
Att ständigt få höra att man ser annorlunda ut är en helt annan sak. Har du tagit upp det med skolan?
Alltså, jag stöttar och uppmuntrar. Men jag säjer absolut inte att hon har gjort ett bra skolresultat när det inte är bra. För det genomskådar ju barnet. De vet mycket väl var de ligger till prestationsmässigt. Men för det så får jag ju ändå stötta henne och uppmuntra. Om man inte har förmågan så hjälper det ju inte att få mer kritik? Men det är inte i skolan som hon har varit osäker, hon tycker om att gå i skolan men hon har svårt att prestera än så länge. Vi kämpar på med att hon ska läsa ur en bok dagligen för att få bättre tyska.
Eh, nej det gör det inte. Det är en sak att barn ofta är elaka mot varandra i skolan men då handlar det om någon dag som X är dum mot Y och B är dum mot G och nästa dag är de bästa vänner istället medan G bråkar med X...
Att ständigt få höra att man ser annorlunda ut är en helt annan sak. Har du tagit upp det med skolan?
Varför ska hon klara av att bli retad i skolan på egen hand?
Det är hon för liten för.
Skolan ska sätta stopp och det skulle den ha gjort för längesedan
i en ideal värd visst. Däremot tror jag inte tyska skolan fungerar riktigt så.
Det jag har sett av den har varit hård och studenterna där kunde betydligt mera än vi svenska och klimatet var betydligt tuffare.
Vinn eller försvinn gäller även i tidig ålder