Cura Caballo Hästfoder: High Performance Müsli

Fille

Trådstartare
Någon som provat fodret som står i rubriken? Det står att heta hästar blir lugna? Har ni märkt av något sådant? Är nyfiken på att prova men det var dyrt och jag vet inte om jag tror på att ett spec foder kan göra hästen lugn? ^^

Sv: Cura Caballo Hästfoder: High Performance Müsli

Ja, dyrt foder för lite havre, majs korn, äppelskruttar, päronskruttar, varmlufttorkat gräs osv osv ;)

det är typ inte ens havre i tror jag:P det jag blev mest nyfiken på var att det göra heta hästar lugna. Men det finns ju även ett hippo foder som heter harmoni som är ett mussli.
men jag vet inte om jag tror på att ett mussli kan göra en häst lugn ^^

Havreskalkli eller nåt sånt är det i va ?...vad det nu är för något ? Skalet från havre omgjort till kli...eller ?

haha det kanske det var i :P tänkte inte eftersom det inte stog "havre" :P men jag vet inte:/

Liknande trådar

Foder & Strö I stallet där vi står nu sen i somras är det halm som strö (ingår obegränsad mängd). Min häst kissar vid sidorna, är stor o tung o rör...
Svar
10
· Visningar
1 490
Senast: Leeelot
·
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 459
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 612
Senast: Irival
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 338
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka