Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som provat fodret som står i rubriken? Det står att heta hästar blir lugna? Har ni märkt av något sådant? Är nyfiken på att prova men det var dyrt och jag vet inte om jag tror på att ett spec foder kan göra hästen lugn? ^^
Sv: Cura Caballo Hästfoder: High Performance Müsli
det är typ inte ens havre i tror jag:P det jag blev mest nyfiken på var att det göra heta hästar lugna. Men det finns ju även ett hippo foder som heter harmoni som är ett mussli.
men jag vet inte om jag tror på att ett mussli kan göra en häst lugn ^^
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.