Crimson Catalyst

Mirre

Trådstartare
:love:
Nån som har en avkomma efter honom?
Hur är dom i storlek, temperamnt, exteriör m.m.
Är så himla sugen på en avkomma efter honom :d

Sv: Crimson Catalyst

Jag har ingen aning om vem du talar, men har du någon bild jag är nyfiken på hur han ser ut :p

Underbart temperament, korrekt exteriört och 143 hög gäller för min lilla gumma. Snäll i alla lägen.
Har startat några tävlingar i år och hon är hur cool som helst när vi är ute.
länk borttagen av moderator

Senast ändrad av en moderator:

Han är ju såååå liten! Bara 145 cm i manken.

Har sett 2 avkommor efter honom live och skulle inte tacka nej om jag fick köpa en sån som passar min sketna plånbok :crazy: ;)
Grymt fina hästar och alldeles lagom storlek!

Jag har faktiskt haft turen att fått rida både Crimson Catalyst och även avkommor ifrån honom som exempel Rootn Tootn Catalyst.:D Och det är väldigt trevliga hästar med underbara temperament. Dom har såna sjukt underbara stop, och man blir så kär i dem vid första ögonkastet!:love: Om du får chansen att köpa dig en Crimsonavkomma så ska du inte tveka för en sekund, det skulle verkligen inte jag göra iallafall om jag hade haft chansen, och plånboken...;)

Jag har ett sto efter Crimson ue: Par three. Ett sorrelsto som är 9 år och är en underbar individ men med ett lite speciellt temprament. Samarbetsvillig men jag brukar säga att hon är inte rödhårig för inte ;) Hon är fin att rida men har en egen vilja, lyhörd, sensitiv och fin. Hon är finlämmad och ca 152 cm, skulle jag tro. Nu har jag betäckt henne med Bad like I wanna be, fölning beräknas bli 7/4 :love:
24984503.jpg

30190808.jpg

Liknande trådar

Mat Läste i vgv-tråden att nån ätit rostat bröd. Jag har inte gjort det på evigheter (+10 år). Har ingen brödrost. :down: Blev så himla...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 489
Senast: ameo
·
Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: iNHALE
·
  • Låst
Hundavel & Ras Kände att det var dags för ny tråd! Min senaste: två bekanta genom hästvärlden i USA har skaffat varsin corgi, min uppfattning är att...
67 68 69
Svar
1 376
· Visningar
149 790
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 538
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka