Cresent eller Emmaljunga

MaRomer

Trådstartare
Ska byta vagn nu. Och valet står mellan

Emmaljunga City Cross

och

Cresent Classic

Vilken skulle ni valt? För och nackdelar!

Sv: Cresent eller Emmaljunga

Ja det gör ju det;) Men e ganska stor skillnad prismässigt på begagnat marknaden;)

Finns ingen här runt omkring som säljer Cresent så kan inte åka och testa den...Hehe

vi valde mellan crescent classic och emmaljunga edge, och valet föll på emmaljunga pga att den kändes mycket mer räjäl. Crescenten kändes mer "plastig" och var väldigt gungid uppfattade jag den

Classicen har massiva däck vilket är skit på grus och vi bor på landet. eg tyckte jag att crescenten var snyggare men det är ett såpass nytt märke inom barnvagnarna och när jag sökte på nätet hittade jag mycket negativt.

Nu när man går på stan och möter andra som har classic och jag ser båda brevid varandra ser man hur mycket mindre classicen är jämfört med min, så jag an tänka mig att citycrossen och den är ganska lika i storlek?
Jag skulle satsat på citycrossen, gammalt svenskt beprövat:D

Ja vi har ju en Edge nu och stormtrivs med den! Men när det blir syskon på g känner vi att den blir klumig med 2 barn:/

Ja det gör ju det;) Men e ganska stor skillnad prismässigt på begagnat marknaden;)

Finns ingen här runt omkring som säljer Cresent så kan inte åka och testa den...Hehe

Men jag har helt för mig att jag sett Crescent på Lekia i Ljungby. Och den har funnits på Svennes cykelaffär eller vad den heter...

Men jag har helt för mig att jag sett Crescent på Lekia i Ljungby. Och den har funnits på Svennes cykelaffär eller vad den heter...

Finns inte på Lekia. Svennes har jag ingen aning om. Varför skulle de ha barnvagn???

Bor du i Ljungby?

Finns inte på Lekia. Svennes har jag ingen aning om. Varför skulle de ha barnvagn???

Bor du i Ljungby?

Då såg jag fel.

Haha, ja så reagerade jag med! Kanske var det bara på prov för det var 1,5 års sen jag såg det, men då hade de en Crescent-vagn i fönstret. Kanske värt att ringa och kolla?

Jupp, jupp en ljungbybo här.

Då såg jag fel.

Haha, ja så reagerade jag med! Kanske var det bara på prov för det var 1,5 års sen jag såg det, men då hade de en Crescent-vagn i fönstret. Kanske värt att ringa och kolla?

Jupp, jupp en ljungbybo här.

Ja du såg nog fel de har bara emmaljunga, graco och Brio där;) Har haft i många år;)

Får svänga inom svennes men har aldrig sett dem där och jag har varit där några gånger;)

för ett ¨år sedan hade jag ej köpt crescent. sålde detta märke, och fick massa reklamationer o crescent var sega m rep.
hur de är nu vet jag ej!

Jag skulle valt den som blir minst när man viker ihop den, är lättast att lyfta i bilen och köra och snyggast ;)

Har bara sett en Cresent, den såg väldigt plastig och ostabil ut, typ som en förstorad dockvagn!

¨Lutar åt en Emmaljunga.

Vad säger ni om priset på denna:

Citycross med sittdel fr 2008 (ELk) och chassi från 2006.

Pris: 1900kr

Är det bra dåligt? Pruta ner det?

Den är verkligen i jättebra skick!

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 784
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 574
Senast: Svartkatt
·
Skola & Jobb Står i valet och kvalet, byta fackförbund eller inte? Är just nu med i SEKO, men har sen en tid halva tjänsten som chef. SEKO är ju de...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Texaz
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 726
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar