Sv: Crabbet distansavel
Nu har jag kollat webbhotellet och även bokat min egen domän. Det räcker gott & väl med den billigaste (15:-/m + 119:-/årsavg + 144:- eng.avg inkl moms). Ytrymmet är 1000MB, vilket är enormt.. jag hade 10MB på min förra hemsida som innehöll massor av sidor & bilder!
Kom igen nu med förslag! Vad ska Crabbetsidan heta, mm, mm, mm...? Betänk att vi kanske får med även Danmark, Norge, Finland m.fl länder! Crabbet breeding in Scandinavia (Europe?) kanske??
Bia
Angående hemsidan så kan jag 'sponsra' avgifterna, bara jag får färdigt material från alla som vill vara med. De som vill betala.. hamnar högt upp på förstasidan med sin banner, namn el. dyligt. Kan det vara bra?
Har inte kollat servern igen, men har för mig att högsta belopp var 54:-/m.? Vet ej om ett forum kostar nåt och hur det fungerar, måste kollas upp!
Det som behövs för att komma igång är förslag på utseende, upplägg av innehållet.. ja, allt möjligt! Jag är lite 'off'.. det var längesen jag gjorde hemsidor!
Bia
Nu har jag kollat webbhotellet och även bokat min egen domän. Det räcker gott & väl med den billigaste (15:-/m + 119:-/årsavg + 144:- eng.avg inkl moms). Ytrymmet är 1000MB, vilket är enormt.. jag hade 10MB på min förra hemsida som innehöll massor av sidor & bilder!
Kom igen nu med förslag! Vad ska Crabbetsidan heta, mm, mm, mm...? Betänk att vi kanske får med även Danmark, Norge, Finland m.fl länder! Crabbet breeding in Scandinavia (Europe?) kanske??
Bia