Sv: Crabbet distansavel
Hvilken herlig tråd!Jeg håber virkelig at jeg, selvom jeg er fra Danmark kan være med her.
Som nogen af jer ved har jeg 100% crabbet, ikke mindre end 6 af slagsen.Mine avlsdyr er valgt udfra hvad forældre og søskende har bedrevet indenfor distance, men også andre dicipliner.
Sidste anskaffelse er bare fra i Mandags, en dejlig hoppe efter Prince Iman, distancehest efter Indian Idyll som igen er efter Silvern Idyll, alle heste der har gjort det godt indenfor distance og galop.
Jeg giver jer lige et billede af hende.
Jeg har spurgt Bia om jeg kan komme i betragtning når den nye hjemmeside kommer op, Danmark er jo ikke så langt fra Sverige vel?
Jeg vil også meget gerne vise min lille nye hjemmeavlede hingst, han hedder GKV´s Meadley og han er en utrolig dejlig lille hest at have med at gøre. Jeg vil gerne fortælle mere, men vil ikke kede jer med et for langt indlæg.
Jeg har også fået et hoppeføl i år Sami, begge heste er beholdere.
Her kommer Sami
Og her er Meadley
GKV´s Indian Suleima har også fået en lillebror, Marbon.99, 6+ crabbet.
[/IMG]
Interessen for crabbet er i de sidste år steget betydeligt, hvilket er meget glædeligt, det er vidunderlige heste med godt eksteriør og temperament.
De dage er ved at være talte, hvor man for en billig penge kan købe en Crabbet, også i England.
Venlig hilsen Gunni.