Sv: Crabbet distansavel
Nej, det kan jeg ikke sige med sikkerhed at jeg gør.Men jeg har da lidt kontakt til både Anne Brown og Caroline Sussex og kan forhøre mig.
Ved ikke med sikkerhed om Prince Iman , Silvern Idyll og alle de andre har,kun at de har deltaget meget. Shaded Silver har klaret sig godt, men hvor langt han har gået aner jeg ikke
Marathon distance må vel være den katagori? Melissa har været placeret i top ten i marathon distance.
Jeg har engang haft kontakt til Prince Iman, var i færd med at få ham til Danmark, men manden modsatte sig det og da han og konen skulle skilles hørte jeg ikke mere.
Jeg kan jo ikke ride mere, men prøver at opdrætte nogle gode rene crabbet til brug for eftertiden, så man fortsat kan lave arabere med høj andel af Crabbet, også meget gerne racetypiske.
Det var da også mig der gjorde opmærksom på Safari for fire år siden.Ville jo have købt ham, men han var skadet på det tidspunkt og så var det mange penge.Han havde gået i bushen med en flok hopper og havde et grimt, grimt sår på sit ene forben.
På videoen haltede han så det var for risikabelt, men havde jeg da bare gjort det dengang.
Anne Brown har nu købt en hoppeplag efter ham.
Både Caroline Sussex og jeg forsøgte os med at inseminere ved ham, men som sagt var det galt med behandlingen af sæden.
Er du ikke medlem af Crabbet organisationen?, det koster ikke noget men vil man have bladene, to om året, koster det 18£
Det er meget lækre magaziner med en masse indhold, især på brugssiden.
Venlig hilsen Gunni.