counter-strike

Nafayette

Trådstartare
Min son har kommit på att han vill testa spelet online.

Någon som håller på med detta spel?
hur gör man? Ska man ladda ner nåt?

AM
 
Då är det alltså så att man måste ha spelet för att kunna sedan spela online...förstått rätt??

Det är inget "direktonlinespel" alltså??

AM
 
Då är det alltså så att man måste ha spelet för att kunna sedan spela online...förstått rätt??
Med det nya CS (Condition Zero) är det så ja. Hur det är med den äldre versionen vet jag inte.
 
Man måste ha en CD-key för att kunna spela online.
Den får man köpa.

Hur gammal är din son?
Jag är CS-spelare och skulle inte rekomendera att yngre spelar CS. Det är ett Jävla språk som används och det är ju ett krigs spel.

Lättast vore om du gick in på en databutik och bad dom förklara närmare, eftersom du ändå måste köpa half-life för att få CD-key så kan du ju fråga då. :)
 
Min trettonåriga lillebror spelar CS online (jag har en 20-årig bror också som har alla spel som man kan ha) och jag håller med om att det förmodligen inte är lämpligt för yngre. Han har använt headset och pratat med folk (han är väldigt bra på engelska) men vad han börjat SVÄRA sen! :eek: Min oskyldiga lilla bror! :D

Just våldsamheterna är nog ingen fara, min lillebror har åtminstone inte blivit påverkad ;) men språket är värre.

/Erica
 
Det var språket jag syftade mest på! :D
Farsan skjuter snart mig och min lillebror om vi inte blir lenare i mun.
:o
 

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på bra app med olika recept? Vill ha tips om enkla rätter och där man kan göra veckomenyer och inköpslistor...
Svar
9
· Visningar
698
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Dotterns rethosta (utan förkylning) vill inte släppa. Det är framförallt nattetid det är jobbigt - hon får sova ett par timmar, bara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 598
Senast: fejt
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 365
Senast: warg
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp