Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ojdå. Det där med hingstvisning på strömsholm har jag totalt missat . Jag var ju helt övertygad om att det var Bruksproven vi snackade om. Jaha, vilket har jag då anmält mig till? Åka till Strömsholm för att kolla hingstvisning är "lite" långt.
Jag skulle ha tagit det redan när jag var 34, men p g a dumma uppkörningsinspektörer blev det inte förrän på sjätte försöket för ett år sen Då hade jag hunnit bli 36!
Jag trodde också att det var hingstvisningen på Strömsholm vi pratade om! Tyckte faktiskt att det verkade lite väl långt för er 'nerifrån' men tänkte bara 'jaja - är man entusiast så'
Men jag kommer med största säkerhet åka ner till bruksprovet också så vi kanske ses där nere ändå! Görel - vi kanske rent av ska ta och samåka ner? Mycket trevligare med sällskap ju!
Tydligen var det ju bara jag nu då som fattade fel. Sov väl vid tangentbordet. Jaja så det kan bli. Men bruksprovet har Görel och jag redan bestämt så dit skall jag.
Roslagen: Visst måste du hälsa på Mamma ljust den helgen.
Till er andra. Vill ha med er också. Vill sitta och prata hingstar och stamtavlor hela dagarna med er ju. Hoppas nu på en träff på BRUKSPROVEN också.
Skall försöka att vara vaken i diskussionerna hädanefter.
Hm, har också släkt där nere. Undrar just om man kan lura med sig pappa ner till hans släkt i Landskrona... Har aldrig varit på halvblods-bruksprov. Skulle vara skoj att träffa alla
Kropp & Själ Tre pass förra veckan och tre pass denna veckan - det känns faktiskt skönt att vara igång! Har bara kört korta pass, max 30 min, men det...
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
Hundavel & Ras Alltså jag håller med, men det hjälper ju inte om man inte tilltalas av raserna. TS vän verkar ju inte vilja ha golden och då kvittar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.