Cortez-lookalikes?

Sv: Cortez-lookalikes?

Hoppsan, och jag vet inte vilket av hingstvisningen eller bruksprovet jag tackat ja till. ;)
Hingstvisningen, eller? :confused:

Ojdå. Det där med hingstvisning på strömsholm har jag totalt missat :o . Jag var ju helt övertygad om att det var Bruksproven vi snackade om. :crazy: Jaha, vilket har jag då anmält mig till? Åka till Strömsholm för att kolla hingstvisning är "lite" långt.

Jag trodde oxå det var hingstvisningen vi skulle på, tråkigt att vi då inte får möta Shady mfl :-((

Bruksproven hade vart superkul, det var länge sedan. Jag kanske MÅSTE hälsa på min mamma i Malmö just den helgen ;-)

Körkort nu!!!!!!!! Hur länge har du väntat på att ta det????????????

Nyligen? Grattis i så fall! :)

Jag tog också körkort nyligen, för ett par veckor sedan bara, fast jag är ju "bara" 18.

Jag skulle ha tagit det redan när jag var 34, men p g a dumma uppkörningsinspektörer :p blev det inte förrän på sjätte försöket för ett år sen :D Då hade jag hunnit bli 36!

Jag trodde också att det var hingstvisningen på Strömsholm vi pratade om! Tyckte faktiskt att det verkade lite väl långt för er 'nerifrån' men tänkte bara 'jaja - är man entusiast så' ;)

Men jag kommer med största säkerhet åka ner till bruksprovet också så vi kanske ses där nere ändå! Görel - vi kanske rent av ska ta och samåka ner? Mycket trevligare med sällskap ju! :idea:

Tydligen var det ju bara jag nu då som fattade fel. Sov väl vid tangentbordet. Jaja så det kan bli. Men bruksprovet har Görel och jag redan bestämt så dit skall jag.

Roslagen: Visst måste du hälsa på Mamma ljust den helgen.

Till er andra. Vill ha med er också. Vill sitta och prata hingstar och stamtavlor hela dagarna med er ju. Hoppas nu på en träff på BRUKSPROVEN också.

Skall försöka att vara vaken i diskussionerna hädanefter.

Ja ngn gång måste man ju ta sig ner till släkten. ;-)

Ja precis, och vilket tillfälle att slå 2 flugor (humlor) i en smäll. Nä, skulle ju vara seriösa i trådarna. Förlåt humlan.

Hm, har också släkt där nere. Undrar just om man kan lura med sig pappa ner till hans släkt i Landskrona... Har aldrig varit på halvblods-bruksprov. Skulle vara skoj att träffa alla :)

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 414
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka