Cortez-lookalikes?

Sv: Cortez-lookalikes?

Visst har vi. Det är härligt ju. Roslagen vill vi ha med också. Cissiny med, hon kan inte balla ur denna gång. Nu är vi ju ute i så god tid.

japp, och så kan jag köra, om jag får låna min väns bil :d .... så kan din mammas kollegor på trafikpolisen stoppa oss ;) om de hinner ikapp :angel:

Ja du vet ju vad jag tycker om honom antar jag. Bra val.

Kul!

Jag kör från Åkersberga/Täby och bör ha åtminstone en plats i bilen, om någon behöver :)

Härligt.

Görel
Francess
Shady + son (lilleman8)
Hanna chetland
belize
roslagen

Det här kommer att bli jätte kul. Snacka om att vi kommer att tjattra avel och hingstar till öronen blöder.

Ja, sussisuss kan vi inte glömma. Vad har vi mer för några. Måste tänka, hjälp mig.

Jaa, vad bra listan blir allt längre.

Kan inte svara för crazy, men vet att hon har otroligt dålig rygg och har enormt svårt vid vissa tillfällen att åka bil. Men hon får svara för sig själv.

MarieM måste vi kolla med om hon vill hänga på till Bruksprovet. Tänk vad kul för henne att få foton från bruksprovet att lägga till sin eminenta hemsida.

Jag vet - om inte annat för att hon gillar Bella-hästar hon också. :p :D
Hon har en jättebra halvblodshingstsida, du kan nog söka på i princip vilken hingst du vill - förutsatt att den är avelsvärderad/godkänd här i Sverige förstås - och jag kan lova att hennes sida kommer upp bland de första länkarna. :)

Fast jag som först (tror jag) diskuterade en träff i denna tråd menade hingstvisning på Strömsholm. Jag ska åka till bruksprovet också! Men det är lite mera komplicerat p g a avstånd och övernattning.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 414
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka