Cornish rex

Jolie_Madame

Trådstartare
Nån mer än jag som är ägare till en sån lite sötnos? Eller en Devon kanske?
Skulle va kul å veta bara =)

Halloj

Hela två har jag :love: S*Söderskogens Arvid, 6 år, röd och S*Kallibunkers Black Baccara (Beson till vardags), 3 år, bruntabby-vit. Tyvärr finns det ännu inga bilder på nätet men ska försöka fixa :)

Mvh linda å knaskatterna arvid å beson

Jag har en 50% Rex av något slag. De andra 50% är vanlig huskatt men han har en kroppsbyggnad som är väldigt lik en Rex.
Har inga bra bilder upplagda då man kan se hans långa ben och slanka kroppsbyggnad utan endast några där han ligger eller sitter på.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 139
Senast: ameo
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
385
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka