JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Cora Hirn tilldelas Malin Baryard-stipendiet
Moderator
Hästnyheter
Cora Sidney Hirn satsade rejält mot sista hindret. Planen höll och hon kunde galoppera i mål som "Morgondagens vinnare" med Bluffing...
Hästnyheter
Cora Hirns EM-ponny Miskaun Harvey är såld. Cora satsar på nu på stor häst och medaljponnyn har fått ett nytt hem i Italien. ...
Källa...
Hästnyheter
För första gången sedan 98 tog en svensk medalj på ponny-EM i hoppning. Vi besökte Cora Hirn hemma på mini-hästgården i Danderyd. ...
Hästnyheter
Cora Hirn och Miskaun Harvey tog brons på ponny-EM i hoppning i Ungern på söndagen efter dramatisk finalhoppning. Ingemar Hammarström...
Påskpynt
Hemmet Vad har ni för pynt till påsken?
Insåg hur lite vi har och att det mesta är till påskriset. Behöver lite tips på vad jag kan utöka...
Mirre
5 minuter sedan
Ge ditt personnummer
Samhälle Jag börjar också fundera på om det stämmer? Eller har kompisen missförstått?
Eller i värsta fall- skulle kompisen använda ditt...
stjarnhimmel
10 minuter sedan
Projekt kloklippning
Hundhälsa Ja, han har väl skött kloklippningen sisådär tidigare, det är ett projekt att klippa henne, vi måste vara två och ha munkorg... men nu...
pepp
12 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 127
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Till min stora förvåning fick salukipojken excellent och CK! Det fick Ebrah också, och 4e bästa tik. De två fick också tävla om...
Red_Chili
26 minuter sedan
Svar: 953
Visningar: 53 556
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Jag har en kollega som har en. Köpt som ren sällskaps/familjehund och verkar passa för det. Den följer med pappan på joggingturer. De...
Silver Girl
34 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 170
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Vadå varför? För att man behöver avlastning av någon anledning. Varför vill man vara medryttare kan jag lika gärna fråga då?
Grazing
Alldeles nyss
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Jag tror många som annonserar ut sin häst som skogsmulle oftast snarare borde skriva sällskapshäst eller att den bara klarar lättare...
stjarnhimmel
12 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Vi får vara tacksamma att våran rasförening inte är lika hård då, jag har alltid velat hålla på med utställning så hade varit tråkigt...
Novienna
23 minuter sedan