Copyright?

N

Neisti

Fan va trög man känner sig nu. Håller på med en sida om isisar, och frågade därför på en sida om jag fick låna deras bilder.. då på engelska. Det visa sig att det var en tysk sida, och dem fattade nada. Nu har jag funderat på det här med copyright.. och får man lägga in andras bilder hur som helst så länge man skriver var dem kommer ifrån? Eller måste man ha tillåtelse? Problemet är ju att jag inte talar ett skit tyska.. :crazy:
 
Du måste ha tillåtelse, annars kan de kräva dig på ersättning för användande av bilder och det kan bli dyrt...
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 851
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 665
Senast: karl_h
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 822
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp