Continental Equiflex

C

CleverFrisco

Nu har det stora huvudbryet slagit mig med full kraft. Ska köpa sadel och blivit lite förälskad i Continetals serie Equiflex. Någon som har en sådan och kan ge mig lite info?
www.bonanzawestern.com har sadlarna om ni vill se vad jag pratar om. Jag är mest intresserad av Pro Reinern.

Continental som märke - bra eller dåligt? :confused:

Jag har en Continental equiflex Wolker Schmit sadel som jag stormtrivs med!!!! En i samma stall som mig har Pro reiner o hon e lika nöjd som jag!!!!
Jag tycker att det är kanon sadlar!!!! :bow:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 721
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 237
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 231
Senast: Mabuse
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 074
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama