Connemaramästerskap?

L

Lilla_Millan

Finns det något som heter Connemara mästerskap, och var kan man i så fall hitta information om detta, vilken klass det går i osv?

Sjuårschampionat på ponny, vad går det i för klasser, vilka får starta och var kan jag hitta info om detta?

Tacksam för svar

Sv: Connemaramästerskap?

Info om connemaramästerskapet hittar du på Connemarasällskapets hemsida. Det går av stapeln på riksutställningen. (Finns nog ingen info för 2007 upplagt än.)
2006 gick hoppmästerskapet i 100 cm bed A:1a.

Sjuårschampionatet är jag inte helt hundra på, men jag tror att det arrangeras på en "vanlig" nationell tävling. Vill minnas att det var så 2006. Kan dock inte svära på det. En snabb Google gav nada.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka