Connemara hingst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nagenau
  • Startdatum Startdatum
N

Nagenau

Är det någon som vet vilken connemara hingst Fermoyle Boy är ?

Sv: Connemara hingst

Fermoyle Boy IRE 591, gulbrun född 1973 e Atlantic Storm u Trumpeeter e Cregmore Dun. Tyvärr vet jag inget om hans avkommor, mer än att hans dotter Charming Charlotte har två tävlande barnbarn i Sverige. Williams Town Wonder f 1996 e Monaghanstown Fred och Wandering Spririt f 1992 e Garryhack Frederic RC 80 (tillverkad på Irland). Mor till dessa båda är Charlotte´s Pride som alltså är en dotterdotter till Fermoyle Boy.

Ge

Sv: Connemara hingst

Okej tack så mycket !! vet du ngt om Gentle molly? som är fermoyle boys dotter;P

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
699
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: Willys
·
Gnägg Jag har fått höra att "klinklerträns" är typiskt connemara, men hittar inget om det när jag googlar. Kanske är något "gammalt" att det...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd