Clinic i sommar, vad ska vi kunna??

Status
Stängd för vidare inlägg.

pink_angel

Trådstartare
Ska på clinic i sommar med mitt PRE sto.
Rider vanligtvis mest hoppning/fälttävlan och "engelsk" dressyr.
Men som PRE ägare får man ju en massa kul erbjudanden så vi kom på att vi skulle på clinic med akademisk ridning. Tänkte att det kunde vara lite intressant och allmänbildande för oss och det kan säkert ge tips att vävaihop med den engelska dressyren.
Lite tips på vad vi ska träna på inför detta???? Vi får ju träning där men känns som man vill förbereda sig litegrann.

Sv: Clinic i sommar, vad ska vi kunna??

Fortsätt gärna diskussionen i tråd i samma ämne, som startades den 16 maj och har svarats i, idag bland annat...

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=769732

*Knapplån* inte menat till trådskaparen, eller någon särskild, utan till ALLA.

Varför skapa en ny tråd, för varje person som ska på clinic och undrar vad man ska kunna? Varför inte använda samma tråd som någon annan?

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 459
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 442
Senast: MimmiNO
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 591
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 199
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30