Cliff Barnsby

B

beachbunny

Någon som har nån erfarenhet av Cliff Barnsbys dressyrsadel N´gage? Positiva o negativa.

Sv: Cliff Barnsby

Jag har en! Jag älskar den! :love: Tycker den är superskön att rida i. Kommer inte på något negativt med den just nu, är helnöjd med min! Något särskilt du undrar över?

Sv: Cliff Barnsby

Har en hemma på prov och den är verkligen underbart skön att rida i.
Men har faktiskt aldrig hört talas om märket tidigare eller iaf inte tänkt på det.
Finns heller inte så mycket info på nätet om just den modellen.
Men det verkar vara en bra sadel. Och hästen trivs med den så den köper jag förmodligen!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Två vänner har nu rekommenderat Hoka eftersom jag har korta och breda fötter och får ont i både ben och fötter när jag går. Är det någon...
Svar
19
· Visningar
1 307
Övr. Hund Är det någon här som har åkt på semester med sin hund utanför Sverige? Vilket resesätt, positiva/negativa erfarenheter? Hur reagerade...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: Motacilla
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 509
Senast: Jeps
·
Utrustning Igår provred jag i dotterns Bates Caprilli hopp för första gången. Det var som att sitta i en soffa, så skön! Jag skulle behöva en...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix