clerk magistrate

johnpatrik

Trådstartare
Funderar på att boka plats hos honom...fler som tänkt samma sak? Då kan vi ju boka samordnat och få 15% rabatt på fölavgiften. Kommer nog att boka ändå...men dumt att avstå om det bjuds.:D

Sv: clerk magistrate

Talade om att jag var en totalt osocial människa utan vänner och där med ingen att samordna mig med. Och ska jag straffas för det och inte få rabatt?Nä :cool:

He he...funkade det? Gillar inte att pruta egentligen...dvs tycker det är lite drygt, vill ju så klart ha billigare...;) Är ju en kanonfin märr också, så borde ju göra det lite lättare kanske? V 75 vinnare och 12.9 i rekord.:crazy:

Då får du garanterat ett bra pris. Jag gillar det inte heller,men är man fattig så är man :D.
Om jag vore du skulle jag bara berätta vad jag har för sto,och höra vilket pris dom erbjuder.

Ok, får göra det. Tack för tipset;) Får kolla med ett par till som är av intresse också då. Ja, lite förnedrande att tigga bra pris...men bara att titta i plusken och anpassa sig efter verkligheten..:angel
Då får du garanterat ett bra pris. Jag gillar det inte heller,men är man fattig så är man :D.
Om jag vore du skulle jag bara berätta vad jag har för sto,och höra vilket pris dom erbjuder.

Har bokat nu! De var ju superbra att snacka med! Kolla slideshow på den här sidan... http://clerkmagistrate.com/clerk2/ Tycker han är sjukt snygg:bow:

Sen gillar ju man att han gått så obemärk genom de stenhårda loppen...brukar ju vara en del slitage på såna importer annars.:laugh:

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
568
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka