Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Många LC-program rids som clear round på så sätt att över 58% ger rosett och över 64% ger rosett och plakett. Det är alltså ingen inbördes tävling mellan de starande. Kolla i klubbarnas proppar så brukar det stå där.
här i skåne är det rätt "vanligt" att LC-klassen går i CR. Jag tycker det är rätt trevligt o ett bra initiativ, varför tävla mot någon annan än sig själv i en LC? + alla som förtjänar det får något med sig hem för o bevisa sin framgång (dvs rosett el plakett)
här finns det flera stall som annardnor dressyr CR eller det är ju mer PAR. Man väljer själv program o har man över en viss procent får man köpa sig en rosett.
Hos min ridklubb annordnar vi ofta CR i både hoppning och dressyr. Vi tar dit en dressyrdomare som skriver ett vanligt tävlingsprotokoll, får du över 55% får du köpa en rosett. Är väl något liknande hos andra ridklubbar antar jag
Hästnyheter Ja det kanske det gjorde, jag kan inget om henne som tränare men amatörer brukar inte ha så många hästar som de tävlar samtidigt. Alltså...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.