CLAC Flugmedel

Io

Trådstartare
Är det någon som har någon erfarenhet av detta medel?
Det skall enligt tilverkaren även fungera vid svettning och hålla både flugor, fästingar och bromsar borta. Låter ju lite för bra för att vara sant.

Sv: CLAC Flugmedel

Jag använde det förra året. Varken bättre eller sämre än de flesta andra preparat tycker jag. Fungerar (otippat va.. *s*) INTE på bromsar - fast det har jag än inte hittat NÅGOT som gör förutom stall.

Fästingar kan jag inte säga något om, jag kör med switch eller ultrashield för det.

Hoppet är det sista som överger människan så jag tänkte att kanske, kanske den här gången ska det funka men då behöver jag inte testa. Tack för svar.

Luftigt täcke är väl det enda som håller broms borta. Vi har inte lika mycket som AW :devil:.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
740
Senast: tara
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 419
Senast: Roheryn
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 291
Senast: Roheryn
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 663
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka