Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Citygross säljer BRA hästutrustningen tillfällighet,eller här för att stanna?
Sv: Citygross säljer BRA hästutrustningen tillfällighet,eller här för att stanna?
:smirk:Kan det varit City Gross i Hyllinge?? Var där i dag och de har en stor hästavdelning...hehe...Familjen tröttnade på min timme där så jag sticker dit nån dag ensam och kollar själv...De hade foder också...typ 25kg säck betfor 69:-, foder jag såg och kommer ihåg... Hippo, fibergi men fanns fler och en j*vla massa tillskott och grejor...
Sv: Citygross säljer BRA hästutrustningen tillfällighet,eller här för att stanna?
Jag var på CG Bromma i går och kollade. Det första som slog mig var det stora utbudet av jättesäckar med foder och div mediciner som jag inte vet någonting om.
Vad gäller kläder och skor så var utbudet som så ofta annars fokuserat på kvinnor och barn. Skor större än 40-41 var sällsynta. Jag kunde inte hitta något provrum och någon expedit som t.ex. kan hjälpa en med makan till högerskorna fanns inte. Det största utbudet var diverse stallskor och jodphurkängor från MH och Jacson.
Kläderna var också främst MH och Jacson.
Säkerhetsvästarna fanns i storlekarna småtting-vuxen karl och kostade 800-900:-
Ridspön fanns i alla olika sorter och kvalitéer. Dyraste var hopp- och dressyrspön för 149:-
Utbudet av ryktutrustning, täcken, flugnät etc, grimmor, grimskaft och schabrak/vojlocks var gott. Dock så kunde jag inte hitta minsta sadel. (Antar att de inser sina begränsningar där.)
Slutbetyg: Om du vet precis vad du vill ha så är detta stället för dig.
Jag var i Norrköping och såg oxå detta träns, jag höll i det men sen la jag tillbaka det då jag inte behövde något mer träns. men det var ett riktigt fynd!
Kropp & Själ Ja, någon variant av någon av dem är nästan alltid med i mina överkroppspass. De är väldigt bra övningar att komplettera styrketräning med!