citera flera i samma inlägg..

Nominous

Trådstartare
alltså jag måste vara helt bakom flötet.. jag fattar verkligen inte hur man gör :crazy: om jag ska citera flera olika inlägg i samma inlägg och fortfarande vill ha kvar den blå pilen så man hittar de olika inläggen - då måste jag leta reda på alla inlägg jag vill ha med och sen öppna dem i olika fönster och välja citera på alla i olika rutor. sen klippa ut dem och sen klistra in alla på samma sida i samma svar. men det känns väldigt jobbigt :angel:

så nu måste jag bara sänka mig till den nivån och fråga hur fasen man gör??

jag vet att man kan skriva in anv namnet i citatet så det står vilken man citerat - men jag vill kunna citera så de blå pilarna finns kvar.

HJÄLP :D:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 294
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 158
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V