Cillamuffins....

Jadzia

Trådstartare
I did it all four you!!!!

Något OT tråd, men vi har i alla tider spekulerat i hur vi hundbukefalister ser ut och verkligheten har aldrig stämt med fantasin. Jag har inte gröna Helly Hansen och calazirya är tydligen inte en långbent blondin.

nymilla4.jpg

nymila5.jpg

Allt bara för muffisens skull (eller jo visst :p).

Visst hundrelaterat, nu ska vi tävla lydnad i sommar också. Sjuttionde gången gillt.

Sv: Cillamuffins....

Hoppas ingen spekulerat i hur jag ser ut bara :eek: Har inget minne av det i alla fall.

Har tack och lov ingen bild att visa heller, haha. Dom som finns på datorn är väl från 16 års åldern typ. Förutom en där halva mitt ansikte syns, som är över 1 år gammalt.

Visst vet jag hur du ser ut. Kort, men med långa ben. Platt mage och men inga natascha-boobs. Långt, blont som är klippt i en rockig, flikig frisyr

Ett tag var jag nästan helt övertygad om att du och p-bubbles var kopior

men dig har jag för mig att jag sett på kort nåt år sen?
Fast iochförsig är jag inte helt säker på att jag inte blandar ihop dig med nån annan användare:p

Oh my vem sjutton trodde att jag var blond ( inkl dum då eller ? ) *haha*

Hur vida jag inte är långbent, ska jag tolka det som att ni tycker att jag är knubbig ;)

By the way, jag hade verkligen inte föreställt mig att du skulle se ut så där :D

Senast ändrad:

Vad har du gjort med ditt röda, lockiga hår? :eek:

Fast du ser iofs. mer ut som Jadzia ska göra nu, än du gjorde då. ;)

Ja, hon är jättesnygg, jag var bara van vid att hon var rödhårig och lockig. :eek:

Haha, sånt här är alltid kul. Jag hade föreställt mig både Calazirya och Cillamuffins helt annorlunda än hur de verkligen såg ut, och höll på att ramla av pinnen när jag väl fick se dem.

Och dig hade jag tänkt mig som en liten (läs nästan dvärg:D) arg sak, typ nästan snaggat hår.

(snygg frisyr du har nu btw)

Det röda försvann för länge sedan. Det som klipptes av var det här. Fast det var två decimeter längre, blont och med snedlugg.

ce.jpg

Men ni tråkhögar. Ser ni alltid likadana ut . Bilder, bilder?

här är jag! fast jag tror inte jag spenderar tillräckligt med tid här på forumet för att folk ska fundera på hur jag ser ut

Inte heller någon forumkändis.. men ibland är jag här! :)
18107813.jpg

Ni ser ju inte alls ut som ni ska :mad:
Kan ni vara vänliga att byta så att mina tankegångar
blir rätt :p

Kimzor, dig blev jag mest brydd över :D
jag hade velat ha 3 olika färger i ditt hår!

Jadzia, illrött hår som står åt alla håll!
(så har jag föreställt mig dig) :bump:

Själv så har jag inga bilder på mig själv :crazy:

Jag är den glasögonbeklädde längst till vänster (ja vaddå.. man ser ju exakt hur jag ser ut...) :angel:

n639101863_130072_1697.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka