När jag var där förra helgen stötte vi på en churros-matvagn. :D Vet inte om den alltid står på samma ställe men det går kanske att googla! På Blåmesvägen finns också Stockholm Churros.

Jag såg nåt glasstånd där de hade churros när jag var ner i sommar. Drottninggatan, nästan längst ner mot Gamla Stan :)

Ah men sedär! Borde nästan åka ner själv bara för det, skulle så gärna testa churros men det var så varmt när jag var där så jag var tvungen att ta en glass istället :down::D

Jag tycker churros är väldigt gott, men det är typ friterad pannkakssmet (eller liknande) så just själva churros:en i sig är inte jättemkt smak på men väldigt gott med socker eller typ chokladsås! :)

Lite off topic kanske, men bästa curros jag ätit var på High Chaparall :d:love: med kanel och socker :love: De man kan köpa på festivaler/marknader i såna vagnar är inte alls lika goda av nån anledning :(

Jag tycker churros är väldigt gott, men det är typ friterad pannkakssmet (eller liknande) så just själva churros:en i sig är inte jättemkt smak på men väldigt gott med socker eller typ chokladsås! :)
Du säger det till någon som blir lyrisk över pannkakor, såatteh... :D Nån gång!

Liknande trådar

Fritid Funderar på att åka till Stockholm i början av augusti. Eftersom det är pride 3 augusti med begränsad framkomlighet i stan så fick jag...
2
Svar
20
· Visningar
813
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: Amha
·
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 750
Senast: Mabuse
·
Fritid Kommer ha ett par timmar att slå ihjäl i Stockholm nu på onsdag i väntan på ett tåg som går halv tio på kvällen. Jag kommer ha flera...
Svar
13
· Visningar
897
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama