Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg nåt glasstånd där de hade churros när jag var ner i sommar. Drottninggatan, nästan längst ner mot Gamla Stan
Ah men sedär! Borde nästan åka ner själv bara för det, skulle så gärna testa churros men det var så varmt när jag var där så jag var tvungen att ta en glass iställetDet var den vi stötte på - så den är kvar ännu!
Ah men sedär! Borde nästan åka ner själv bara för det, skulle så gärna testa churros men det var så varmt när jag var där så jag var tvungen att ta en glass istället
Du säger det till någon som blir lyrisk över pannkakor, såatteh... Nån gång!Jag tycker churros är väldigt gott, men det är typ friterad pannkakssmet (eller liknande) så just själva churros:en i sig är inte jättemkt smak på men väldigt gott med socker eller typ chokladsås!
Du säger det till någon som blir lyrisk över pannkakor, såatteh... Nån gång!
Klart det ska vara nåt gott på också! Helst mycketJa jag älskar pannkakor, våfflur o churros men med nåt gott på
Soldäck på hotellet. Jag måste anstränga mig för att stava rätt.
Fel tråd? Du är nog lite salongsberusad
Jag är garanterat mer än salongsberusad. Jag är garageberusad. Eller soldäcksberusad.