Lilla

Trådstartare
Millie har blivit chippad. Fick en lapp som ska skickas in till djurid.se och så kunde man fylla i även SKK.
Räcker det eller ska man göra något mer?

Allmän fråga, är inte SKK svenska kennel klubben? Tar de katter också?
Mvh hjärnsläpp
D493A206-9A0B-483E-BDD3-C980E782146D.webp

Allmän fråga, är inte SKK svenska kennel klubben? Tar de katter också?
Mvh hjärnsläpp

De har kattergister också 👍

@MarieJ - det finns ett alternativ att kryssa i manuellt om du vill att privatpersoner (inte bara myndighet) ska kunna identifiera ägaren vid en chipläsning. Jag tycker det är bra att välja det alternativet. Då kan även Greta 80 år som hittar din rymling få rätt på dig som ägare om hon tar någon att läsa av chippet.

Edit: ser nu att du redan kryssat i 😅👍

Regga hos DjurID också. Det är ett större register och det går att få ut uppgifter på de som inte vill ha sina uppgifter öppna även utanför kontorstid.

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 576
Senast: Capybara
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama