chip-märkning

Jag betalade 375 kr för ID-kontroll, DNA-prov och chipmärkning. Plus resa.

Nu minns jag inte exakt hur mycket själv chipmärkningen är men 100 - 150 kr ungefär.

Jag betalade bara 100kr för chipmärkningen! DNAgrejen (tagel ur svansen) kostade några tior har jag för mig.

Det var Hallands Hästavelsförening som hade ett uppsamlingsheat för ponnyer i mitten av januari och vi var en hel del som kom dit! Billigare än så tror jag inte man kan få det. Fick mätt ponnyn dessutom. Totalt gick mätning, chippning o DNAgrejen på 330 kr. Mätningen kostade 200kr, chippen 100kr o DNA 30kr nu när jag minns!

Liknande trådar

Utrustning Försöker tyda en sadel märkning… prestige versaille. kåpa är 3A, vad betyder det? Någon som har koll?
Svar
1
· Visningar
227
Senast: Lemeie
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 599
Senast: warg
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 237
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Djuridik
  • Hur firar ni jul?

Hund, Katt, Andra Djur