Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg till om du hittar några!Existerar det längre? Alltså enkla byxor i bomull utan stretch som inte slutar ovanför ankeln. Jag har letat överallt känns det som. Är det så ute?
Dessa gillar jag!Visa bifogad fil 66319Jag har två par liknande dessa. De "ska" vara uppvikta, men man kan ha dem icke-uppvikta också om man vill ha dem hellånga. Märket är Vero Moda. Bra pris och jättesköna!
Både längd och material. Och passform! Jag vill att de har lagom lös passform. Inte tighta, och inte heller baggy. Ungefär som ett par välsittande chinos sitter på en man.Är det just fullängden som är det viktiga? För jag tycker det är lätt att hitta chinos (en googling genererar MÅNGA träffar på exempelvis zalando), men som du nämner slutar de ofta (!) precis över ankeln vilket stör mig. Chinos i herrmodell verkar vara fullånga, men de blir automatiskt avkortade bara för att det är dammodell??
Ja de är för korta. Jag vill inte ha någon bar ankel. Jag har flera andra byxor (typ slacks) som har det. Fint på sommaren i lågskor men mindre praktiskt när man vill ha grövre skor på hundpromenaden och sedan åka direkt till jobbet.Du store tid - jag har senaste veckan också letat - chinos!! Pratade om dem så sent som igår. VAD jag saknar dessa snygga, bekväma, lätta byxor med djupa fickor och fin passform. Jag har bestämt mig för att ha minst ett par i beige färg till sommaren. GANT har dem men de är aningen korta som vanligt (acceptabelt för mig, dock) och kostar 999:-.....Visa bifogad fil 66318
Klart värda ett försök, de ser ut att vara något för "jeans-aktiga" i de lite korta benen men det kan ju vara modellen som har långa, smala ben eller något.
150kr på Lager 157.
Är de så vida som de ser ut att vara på bilden? Jag önskar nog något smalare ben. De såldes överallt för några år sedan, hade 2 par från HM. Kan det ha varit 7-8 år sedan? Eller kanske 10?Visa bifogad fil 66319Jag har två par liknande dessa. De "ska" vara uppvikta, men man kan ha dem icke-uppvikta också om man vill ha dem hellånga. Märket är Vero Moda. Bra pris och jättesköna!
Nej, de jag har är inte alls fladdriga. Verkar inte vara riktigt samma modell ändå, men idén med uppvikningen är samma. Kan kolla mera senare.Är de så vida som de ser ut att vara på bilden? Jag önskar nog något smalare ben. De såldes överallt för några år sedan, hade 2 par från HM. Kan det ha varit 7-8 år sedan? Eller kanske 10?
Skrev lite fel. Det stämmer att byxorna på bilden är Vero Moda, men mina är Esprit. Kollade lite på nätet och de verkar ha chinos i år också.Visa bifogad fil 66319Jag har två par liknande dessa. De "ska" vara uppvikta, men man kan ha dem icke-uppvikta också om man vill ha dem hellånga. Märket är Vero Moda. Bra pris och jättesköna!