S
SomethingCorporate
Jag har haft en puff men som numera bor hos min mamma, kunde inte ta med honom när jag flyttat av flera orsaker.
Men nu har jag och min pojkvän pratar om att skaffa en egen någon gång i framtiden.
Min pojkvän är allergisk men det har aldrig varit problem med min då han varit och hälsat på.
Dom har sovit i samma säng utan problem osv.
Och vi har börjat prata om senare skaffa en av samma ras som jag haft då, då vi inte är sugna på att exprimentera med andra allergi hundar.
Men "min" hund är inte riktigt vad jag vill ha, men jag har fått för mig att han inte är så rastypisk i sättet och tänkte höra hur era är.
Min är i alla fall väldigt otroligt lat.
Tycker inte det är kul att lära sig nya saker.
Gå ut och gå är ganska kul, men att försöka lära honom något funkar inte.
Eller det går ju, men man ser verkligen hur tråkigt han tycker det är.
Det bästa han vet är att ligga i soffan med min mamma. :smirk:
Jag vill ha en arbetsvillig och aktiv hund.
Och av vad jag läste innan jag skaffade honom och pratade med uppfödare så ska ju detta vara en sådan hund.
Men tänkte höra hur era är, fick jag den lataste av alla eller?
Men nu har jag och min pojkvän pratar om att skaffa en egen någon gång i framtiden.
Min pojkvän är allergisk men det har aldrig varit problem med min då han varit och hälsat på.
Dom har sovit i samma säng utan problem osv.
Och vi har börjat prata om senare skaffa en av samma ras som jag haft då, då vi inte är sugna på att exprimentera med andra allergi hundar.
Men "min" hund är inte riktigt vad jag vill ha, men jag har fått för mig att han inte är så rastypisk i sättet och tänkte höra hur era är.
Min är i alla fall väldigt otroligt lat.
Tycker inte det är kul att lära sig nya saker.
Gå ut och gå är ganska kul, men att försöka lära honom något funkar inte.
Eller det går ju, men man ser verkligen hur tråkigt han tycker det är.
Det bästa han vet är att ligga i soffan med min mamma. :smirk:
Jag vill ha en arbetsvillig och aktiv hund.
Och av vad jag läste innan jag skaffade honom och pratade med uppfödare så ska ju detta vara en sådan hund.
Men tänkte höra hur era är, fick jag den lataste av alla eller?