Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har ett termotäcke av det märket som jag köpte för ca 4-5 år sedan. det är helt och varmt ännu men tyget vid bogarna börjar med all rätt bli lite tunt och slitet men en eller två vintrar ska det allt orka med. Mycket nöjd med det täcket!
Jag gillar inga termotäcken som inte är förstärkta i yttertyget... Är ju lika ömtåligt som det du har hemma i sängen... Men bra pris är det ju förståss och om hästen är otroligt snäll håller det också! Termot är det ju inget fel på...
ehrm jag har för mig att det är ett sånt jag har! Är ett thermoinnetäcke av märket Shires iaf, blått och lila med bogveck. Superkalastäcke! Är jättenöjd Vi har haft det ett år och hon brukar ha det inne om nätterna på vintern. Fast när det är som kallast och det nästan är minusgrader i stallet om natten så får jag för mig att 200 gramstäcke är för lite på en helklippt häst (klipps minst 2 ggr/år) hur gör ni andra?
ja, det är nog ett sånt
Fast mitt är blått med nougat
det är hur bra som helst.
200gr kan vara för lite om hästen står i kallstall, särskilt om den är klippt.
jag lägger ett annat täcke under de kallaste nätterna i vintern
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.