Sv: chihuahuavalpar till reapris ?!
Haha! Fuffens ja! Fick ett väldigt likt mail fast då handlade det om en häst.. En Frieser som jag tyckte verkade äsljas misstänkt billigt så jag roade mig med att svara och fick tillbaka:
hej,
Jag kommer först och främst vilja tacka för det intresse ni har mot min häst och du är mycket välkommen att ställa all information du vill. Jag hoppas bara du ska ge honom det bästa av kärlek när han kommer till dig ... Den här hästen är fortfarande tillgänglig i väntan på ett bra och för alltid hem. Allt vad jag har alltid velat för honom är att få det bästa av kärlek från hans nästa hem. beslutet att låta dem gå var hårt, men har jag äntligen kommit till en slutsats att ge honom ut eftersom jag bara fick mig ett nytt jobb och och det kräver att jag mycket tid och ingen är där för att ta hand om honom när jag är på jobbet .. Han är en sådan skatt så II, även kallat Treasure och han är en bedårande häst har så mycket kärlek att erbjuda dig om du kommer att acceptera honom med öppna armar och visa mycket kärlek. vet kontrolleras med alla sina papper veterinär registrering tillgängliga och UTD. har gått igenom flera utbildningar som, dressyr, hopp, Västra utbildade och fortfarande på hälso-garanti .. Han älskar sällskap av barn och andra hästar. förutom bra, kommer denna häst att göra en perfekt familj häst med potential och visar, dressyr och utmärkta spår häst.
Kännetecken:
söt och mycket tillgiven. Han har en god fysik och kropp blir lite högre än den är nu.
Natur:
Tillgiven på alla sätt, går lätt okomplicerade natur
smart och hålla huvudet kallt är de ord som bäst beskriver Marco
Movement:
Mycket bra drag fram emot en trevlig knä åtgärd, som fungerar genom
hela kroppen. Har en körning som är lätt att
sitta i ett smidigt och galopp
Resurser:
Han är utbildad i ridning och körning, som används för att
trafik, hundar, barn och andra hushåll.
Jag kommer att vilja veta följande från er:
Var kommer du att hålla hästen? Har du ett stall?
Har du barn?
Om så är fallet, är de bra med hästar?
Har du någonsin tagit upp (ägt) en häst innan?
Hur är Schemalägg din arbetstid?
Kommer du att kunna hålla mig uppdaterad med hans bilder från gång till gång så
att jag kan veta hur han gör med dig?
Får du honom för dig själv eller någon annan?
Hur snart vill du ha honom?
Var finns ni? och kan vi träffas?
Jag blir glad att få dessa uppgifter från dig så att den kan skydda mig i
göra en handbok som han kan ta med som kommer att skydda dig på grunderna i
ta hand om honom och även grunderna om utfodring. Han kommer att gå ut för
antagande. Jag har bifogat några bilder av skatt i mailet jag kommer att invänta
ditt svar med svar.
Tack och väntar på att läsa från dig.
Mvh Anna Marie A.