Chetak vs globus

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lola97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 993
L

lola97

tömkörningsgjord. Vilken är bäst. Såg att globus har en i färgen tan och det känns lite roligare än svart. Har chetak någon annan färg än svart? Hur skiljer sig kvaliten?

Sv: Chetak vs globus

Är inte Cheetak och Globus samma märke?
Har en Cheetak tömkörningsgjord (en "riktig" med stålförstärkning) och den ser EXAKT likadan ut som Globus. Och då de har produkter som heter Cheetak så chansar jag på att det är ett av deras märken.

Sv: Chetak vs globus

Så kanske det är. Trodde dom va olika... men det är väl tur det då så slipper jag krångla och jämföra :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 327
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 949
Senast: jemeni
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Fetaost
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 547
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka