Chess 880.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fortfarande Grevinnan
  • Startdatum Startdatum
F

Fortfarande Grevinnan

Någon som har betäckt med honom i år???
Eller andra år....
Funderar på att betäcka med honom -06......

Sv: Chess 880.

Jag har betäckt med chess i år och min dam är konst dräktig på 110 dygn..
Är mkt förtjust i både honom och de avkommor jag sett. Vad har du för sto?

De avkommor jag sett har jag gillat skarpt!

En lite underskattad hingst tror jag.

Cassandra - vad har du för sto?

Trevlig hingst.

Valde honom ett år men mitt sto då blev inte dräktigt...funderade på honom året därpå, men när jag frågade om den utlovade rabatten på hemsidan (vid icke dräktigt sto)...då fick jag inte det.Då struntade jag i det istället och valde en annan hingst.

Mitt sto är e goldgraf-caruso-marino, och har lite humör... har dock lämn fina avkommor,de jag sett. (har bara ägt henne i drygt ett år).hon är sto ända ut i tåspetsarna kan man säga.

Var du på hingststationen med ditt sto där han står?????
Såg att ditt sto var efter Goldgraf, de som har Chess nu ägde Goldgraf...

Jag har ett halvblodssto efter Bold Irish som är 75% fullblod,
hon har hos tidigare ägare fått fem föl varav två med Briar.
Jag var och tittade på honom i somras för en väninna har betäckt med Krius som oxå står där....
Säga vad man vill om Chess men han är läcker och lugn!!!!
Och jag har bara ca. 18 km dit vilket oxå är en fördel..... :d
Vad kostade "allt ditt"????

Nej jag var inte där med mitt sto, utan jag seminerade henne på sem station i värmland, men allt mitt gick på ung 16*000kr. det var lite kul att det var just eva och kent som hade goldgraf, då jag hade lite frågor om honom, vem är bättre på att svara än de.. Men nu med allt betalt så börjar jag bli måttligt nervös.. längtar tills våren..

Krius är också en härlig hingst....cool lugn och väldigt fin.....

Chess är som du säger också väldigt lugn,,,,,,inga problem med ston i närheten osv...
Slänger in en liten bild
Har visat den tidigare
namnls.jpg

Senast ändrad:

Jag bor 4 km utanför Jäla om du vet vart det ligger???
Mot Öra.....så det blir Herrljunga kommun men Ulricehams riktnummer :devil: men ändå så har vi närmast till Falköping (förutom Kinnarp och Floby förstås)

Inte min häst, men hon är en westfalen, e Artvig u Fair Lady ue Fidelio. Född 1999 i tyskland, importerad som 1-åring.

ancella1.jpg

ancella6.jpg

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Roheryn
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 874
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Lymfangit