cheering *osäker på stavningen*

Kellog

Trådstartare
Min häst har cheering på hö. bak.
Jag har kollat på internet om det finns något om detta, men hittar ingenting då jag inte har en aning om hur det stavas.
är det någon som har erfarenhet av detta?
Finns det något som man kan göra åt det?

Mycket tacksam för svar!

Sv: cheering *osäker på stavningen*

Precis!

Köpte min häst för ca 2 år sedan. Hon gick igenom besiktningen helt och hållet utan någon anmärkning på det. När jag fick hem henne så märkte ja detta, och när jag åkte in till veterinären pga. en spark frågade jag henne om detta, då jag först då fick reda på var detta var för något.

Finns det något man kan ge hästen?
Här läst att man ska hålla hästen varm på rumpan, gäller samma sak på sommaren? Lägga på ett täcke på rumpa efter ridning?

Ge mig tips!

Sv: cheering *osäker på stavningen*

finns många trådar här på forumet om shivering, använd sökfunktionen så hittar du. du kan även hitta på nätet! Många hästar har ett fullt fungerande liv trots detta, det är inte ekvivalent med en dödsdom alls!

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 430
Senast: Zetly
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: lizzie
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka