Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad Àr det?
En del sÀger den funkar bÀst pÄ engelskaDet ar ett sprak verktyg som bygger pa artificial intelligence. Man kan ha riktiga konversationer med den ... och den ar fantastisk pa att anvanda spraket och skriva. En av mina soner later den ocksa reparera trasig kod ... och jag lat den alldeles nyss skriva en agenda for ett mote i morgon.
MÄnga företag har redan förbjudit anvÀndning frÄn utrustning som anvÀnds i tjÀnsten. Det finns redan exempel pÄ stora företag som lÀckt högoktanig konfidentiell information genom att anvÀnda den typen av tjÀnst.Tanken Àr ju att den ska bli bÀttre o bÀttre med tiden beroende hur mÄnga som anvÀnder den. En risk Àr ju att den fÄr felaktig info och börjar bygga pÄ detta. Kommer ochsÄ att bli sÄ att folk kommer att lita pÄ den som en sorts sanning. Kan man hacka den i framtiden? Kan den anvÀnds för brottslig verksamhet eller krigsföring? Sen kan man ju frÄga sig nÀr den blir förbjuden. Tex nu blir det ju mer förbjudet med Tiktok
Samma hÀr. Att folk anvÀnder den i sin tjÀnst Àr det jag tycker Àr mest skrÀmmande, med tanke pÄ att man dÄ lÀmnar ut företagsinformation. Det Àr nog ingen höjdare⊠Leka med eller fÄ hjÀlp med kod i studiesyfte Àr vÀl en annan sak som Àr rÀtt harmlöst.Ingenting. Försiktighet Àr ordet i min vÀrld i detta, man mÄste ha koll pÄ vilken information man matar in dÀr, o veta vart informationen hamnar.