Charles Owen pro II

Bison

Trådstartare
Tänkte köpa mig en terränghjälm och fastnade för denna, finns ju i rosa :-D

Hur är de i storlekarna? Har en CO Ayr någonting som passar perfekt.

Sv: Charles Owen pro II

Har en, i rosa;) och jag uppfattar den som exakt i sina storlekar, ev liiiiiite åt det mindre hållet...

Å bara för att vara värst så har jag köpt ca 5 st till mig o mina kompisar från England o alla har köpt sin vanliga storlek o det har passat perfekt!:D

Ha ha ha, ja du ska alltid va värst Novali01 :D ;)

Men jag håller med, jag beställde min vanliga storlek och den satt som en smäck! :)

Vad är då sin vanliga storlek?
Jag hade 57 i min GPA speed air och minns jag rätt har jag 58 eller om det tom är 59 i min CO.

Ja det är sant, det beror ju på vad man har för andra hjälmar att jämföra med. Men jag har haft 58 på mina tidigare hjälmar, och det stämde även på denna.

Prövade en annan CO hjälm idag som bara hett jokey, satt bra i stl 58 så jag hoppas att det är den storlek jag ska ha även i pro II

Jag har haft samma storlek i alla mina hjälmar därifrån (:love:) och tycker att de stämmer bra!

Vad är då sin vanliga storlek?
Jag hade 57 i min GPA speed air och minns jag rätt har jag 58 eller om det tom är 59 i min CO.

Ok se DET problemet har jag aldrig upplevt eftersom jag har 57 i alla de hjälmar jag har haft...:D

Japp mjuff, that´s me!;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
8 920
Senast: Snurrfian
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 760
Senast: Sasse
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 672
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama