Charles Owen - JW i Örebro?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare liinda_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 519
Sv: Charles Owen - JW i Örebro?

Jo jag ska göra det i morgon, om jag hinner gör jag det på förmiddagen (beror på hur länge jag sover :D ), ska nämligen till stallet också och fixa till pållan :love: o så rida också. Sen vid två ska jag rida min farbrors sambos nordsvensk också.

Jo det var det var det som vi hade tagit upp om hästens beteende, men det var ju inte så mycket nytt, tänker man lite logiskt borde man klara det utan problem :smirk: Haha, ska du börja läsa på det Redan? tss.. *pluggis*

Nej jag tror inte vi har något mer prov. Fast vi har ju fått uppgifter (teori - frågor) som vi ska besvara om på i gympa. Haha vi har ju nästan bara teori..

Men sedan har vi fått tillbaka ekologiarbeten, ekologiprov och fått reda på vad vi fick för resultat på djurkunskapsprovet. Men du kanske var där när vi fick reda på ekologin?

Men har du varit sjuk mkt på sistone eller? :( Vi har inte träffats på typ två veckor ju.

Ja, gör så du ;) :smirk:

Ja, det är nog inte så svårt, det mesta är ju självklart. Haha, ja, jag brukar tänka så, mensen brukar det inte bli av i alla fall :angel:

Ja, när ni ni fick reda på ekologin var jag där, men det har ju jag klart, så det hade jag ju ingen nytta av i alla fall:p Men djurkunsapen vill jag ha reda på;)

Mja, hela sista veckan var jag ju hemma, influensa:crazy: Sen förrförra veckan så var ju jag sjuk när du va där (tisdag och torsdag) sen var du sjuk då när jag var där (måndag, onsdag och fredag) Så vi har ju inte träffats på två veckor ju :cool:

Haha det är så typsikt. :D

Jaa visst sjutton. Haha vad puckad jag är. Jag vet ju så väl att du gjort klart ekologin redan men jag tänkte inte på det sen iaf :p haha.

Åhh va jobbigt med influensa *uuäärk* :crazy:

Men men, fått nåt kul i födelsedagspresent då??

Haha det är så typsikt. :D

Jaa visst sjutton. Haha vad puckad jag är. Jag vet ju så väl att du gjort klart ekologin redan men jag tänkte inte på det sen iaf :p haha.

Åhh va jobbigt med influensa *uuäärk* :crazy:

Men men, fått nåt kul i födelsedagspresent då?? :)

Haha, nu följer vi verkligen ämnet här, haha :rofl: :angel:

Ja, det har inte vart så kul:crazy:

Jadå, det har jag allt, men kan skriva mer utförligt vad sen på lunar;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: Fille
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar