Charles Owen hjälm VS John Whitaker

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mandsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 3 206
M

mandsson

Jag vet att det finns tusen trådar om det här men jag hänger inte med. Jag vill jättegärna ha John Whitaker hjälmen, llr Charles Owen hjälmen ,dom som är i princip likadana och jag har tänkt beställa härifrån : http://www.equusukgroup.co.uk/hats.htm hjälmen kommer om man bläddrar ner, och det är alltså Charles Owen Wellington Classic , Men är det den som '' är som '' JW ? Det finns ju en till liknande som jag tkr känns mkt ''tunnare'' och högre om ni förstår. hjälp mig jättegärna!!

Sv: Charles Owen hjälm VS John Whitaker

Charles Owen Wellington Classic och JW hjälpen på precis samma hjälm bara att JW har autografen i nacken, det har inte Wellington.

Sv: Charles Owen hjälm VS John Whitaker

okej! tack så mkt, vet du var man kan köpa JW hjälmen ? Helst från någon engelsk sida då det är mkt billigare :)

Liknande trådar

Utrustning Vad skiljer egentligen dessa hjälmar åt? Förutom det uppenbara autografen-snörningen? Och skiljer sig storlekarna någonting åt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 029
Utrustning Jag ska köpa en ny hjälm och jag har redan John whitaker hjälmen och jag vill ha en lika dan. Jag har kikat på sidor från uk men hittar...
Svar
7
· Visningar
3 444
Senast: Saigon
·
Fälttävlan Jag hade tänkt beställa hem en Charles owen 4star hjälm från en butik i England. Jag har sen tidigare en Charles owen Wellington...
Svar
0
· Visningar
3 310
Senast: Panter
·
Utrustning Hej! Jag tänkte beställa en hjälm från Charles Owen, troligtvis modellen Hampton (alternativt Wellington) och undrar hur de är i...
Svar
4
· Visningar
2 889
Senast: celeste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka