Chaps *bilder*

K

kakans

heathwood%2020070119_6212.JPG

melody%20star%2020070120_6403.JPG

valley%20river%2020070120_6278.JPG

Vet någon var kommer dom chaps från? Jag vill ha en sån innan jag åker till Strömsholm. Jaa jag blev antagen till arbetsryttarutbildningen!:D :banana: :banana:

Tacksam för svar .

Sv: Chaps *bilder*

Loca (finns i närheten av Täby) syr måttbeställda chaps i de färger du önskar.

haha man fryser väl om baken i de chapsen?? :angel:

tacka vet jag termoridbyxor! :D

Alvarligt, de chapsen e kanon, du blir bra mycket smidigare i dem än i "termoidbyxor" (ingen römpa som tar e mot)…. Longfillingar, jeans + Loca chaps e vad du behöver! Klart blir det över -15 kanske man funderar på mer, men annars byter jag inte bort minna Loca chaps….

haha okej, tycker bara det verkar kallt.. :p Haha fast mina termoridbyxor är iof typ två strl för stora så där är inget som tar emot... :angel:
Dock lite klumpiga- ja.. *skyller på dem att jag flög av igår... :angel:*

Har nog bara inte vant mig vid kylan än.. Haha första vintern vi har nu nere i skåne och det är bara kring 3 minus... Men idag körde jag med långisar, ridbyxor och termoridbyxor. :D Fast inte när jag red då...

har dom hemsida? i så fall kan jag få email eller telnummer..

Har dom ingen internet butik ? :(

Nej.
För nummer sök på ”Loca” på eniro, eller ring Camilla Cervin (numret finns på isolaracing, annons i vänsterkant)

Eftersom de mått syr så är det svårt att fysiskt mäta dina mått virtuellt... Men ringer du kanske du kan beställa över telefon om du får hjälp med mätandet…

Nej.
För nummer sök på ”Loca” på eniro, eller ring Camilla Cervin (numret finns på isolaracing, annons i vänsterkant)

Eftersom de mått syr så är det svårt att fysiskt mäta dina mått virtuellt... Men ringer du kanske du kan beställa över telefon om du får hjälp med mätandet…

Okej , tack ! :bow:

Annars får jag sticka in om när man har starthäst på täby ..

jag beställda ett par för några dagar sedan, och de kostade 580 hos Loca :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 649
Senast: Anonymisten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 752
Senast: Lavinia
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka