champagnefärg HJs schabrak!

beauspirit

Trådstartare
hur mörk är den? är den väldigt gul eller mer mörkcreme?
vill gärna veta för ska beställa och funderar på (hörde en snygg variant här ;))
champagne med brun kant brun brodyr och guldpaspoal.
eller nån marinblå variant
:)

Ska du härma mig?! :eek:
Om du ger mig några minuter kan jag ta ett kort på mitt :p Det är cremefärgat, inte alls mörkt! Jättefint :)

52okr allt som allt :o Men jag har schabrakproblem med min häst, INGA ligger bra så jag måste ju prova många... :angel:

:angel:
haha om jag får?? :D
tyckte bara det lät väldigt snyggt just din kombination.

ååh gärna vill se vill se!!

jo, det vart väldans snyggt :)
om jag får din mail kan jag maila bilderna, har en seg dator så det tar sån tid att ladda upp.

Shit va dyrt.. :crazy:

Tror jag lugnar mig med och köpa ett schabrak tills scandinavium, har ju trots allt ingen egen häst. Men jag
älskar och köpa hästsaker, har något slags beroende.. :D

Men sen så ska jag beställa från Hööks också. Vi är tre stycken som ska dela på fraktkostnaden, så det är ju lika bra och passa på... :)

Jag betalade 1300kr för tre st med guldpasspoal och två av dem med guldbrodyr.

Men de är värda sina pengar!

oj fast 3 st av denna modell blir ju 1560 kr sååå :crazy:..

jag har ihopsparade ca 900 spänn, får förmodligen min gamla sadel (gaaaammal wintec) såld så det är 400 spänn till.
men vet inte om jag vill lägga ut de på ett schabrak,
:o

jo värda sina pengar är dom ju.
fast det är inte lätt när man har en inkomst på 350 kr/mån :crazy:...

vad för sorts text var det du hade?
vad ska man kryssa i´för att få sån?
textat+gement?

nu har jag bestämt mig, det blir ett 16"allround (min behöver helst ponnystrl på schabraken och jag tar ett allround för det passar bättre till sadeln än hopp)
ett svart med guld paspoal och svart kantband :).
och guld brodyr...

har nämligen köpt ett svart fleecetäcke med guldkanter *matcha matcha*

490 kr går det allt som allt på nu...
:crazy:

Jag kunde inte betämma mig så jag tror att jag lät dem välja :)
det låter skitsnygg :bump: har oxå ett svart fleece med guld men jag måste kunna tävla med schabrake oxå ju :p

okej de vågade inte jag :crazy: :D.
men av deras bilder fattade man ju ingenting om hur de olika texterna var, för den texten jag har på mitt andra (som jag broderat på plats) och som du har var ju inte med på nån bild, och de flesta med "vanlig" text var ju sådär liten och "tråkig" :confused:.

så jag tog skrivstil och vanliga bokstäver, och hoppas jag får sån där fin text som Centaurs häst Kefir ( :smirk:) har på sitt schabrak ;) :D.

hur lång tid tog det för dig att få schabraket?

du ska använda ditt på tävling va? assnyggt iaf :bow:

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: Lyan
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar