CH Hoppsadel

M

midnight surprise

Har precis köpt en Claridge House (stavning?:crazy:?) flatcack 18" Vid, nån som vet om det är bra sadlar? ligger bra och är skön och rida i, nån annan som har en sån? Är ni nöjd?

Sv: CH Hoppsadel

Har inte en sån, men har sett dem i butiken (hööks) och njae. Kvaliteten är väl inget att hurra för direkt... Men det är väl som alltid: You get what you pay for.

Sv: CH Hoppsadel

mm ja vet, men eftersom jag rider i en islandhästsadel på min ponny nu, eftersom den jag har inte längre ligger bra, så är det en förbättring... eller egentligen inte eftersom isis sadeln är jättebra men har långa kåpor och ja vill ju ha en hopp flatback och jag är trött på att leta, har letat i ca 1 år nu... åsså har jag klart för mig att jag inte kommer få en sadel för 10-30000....:smirk:
men men ja får väl vänta och se....;)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: Ninnurur
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar