Cellestial(Cantus-Windesi)

Sv: Cellestial(Cantus-Windesi)

Han skulle ha visats på fölvisning men jag bestämde mig tyvärr för sent. Eventuellt att han kommer att visas på 1års visning beroende på hur han ser ut framåt sommaren.
Jag tror att han kommer bli runt 170 cm, han känns stor redan nu:D

Sätter in en inte allt för smickrande bild på honom då han som sagt har värsta vinterpälsen blandat med hö:o
Han är 5 månader på bilden!

eCellestial.jpg

Det är Little Q-Racot, stostam 46. Hon har fått färgen av pappan och exteriör o höjd av mamman. Har riktigt bra hoppteknik och skritt, bra galopp men ingen trav att tala om. Genomsnäll men ett yrväder i ridning speciellt när man rider ut, mycket motor men är annars ganska okomplicerad att jobba med.

Vad har du för möderne på din?

Ok:)
Irco Marco-Warrigall är det på mödernet, alla stoets avkommor blir väldigt lika hingstarna, så det är bara att välja den hingst man gillar, hon verkar inte förärva sitt eget utseende någonting nästan, hon är väldigt snäll, det förärver hon iallafall.

Irco Marco är verkligen en favorit, helt klart:). Vad kul att du har en avkomma, och då ett sto, efter honom, det måste kännas jättekul!!

En duktig stam-utredare rekommenderade IM till mitt sto (hon är ädel i typen) men pengar pengar...jag valde därför Feliciano som jag tyckte passade mitt sto bra och fick en fin kille efter honom.

Har du löshoppat din Cellestial kille något? Hade varit kul o se videoklipp.

Fotade häromdagen så jag slänger in en nyare bild på min Cellestial-avkomma där han förvisso har vinterpäls kvar men ser inte ut som en björn längre:D. Han är 10 månader nu!

Coolman1.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 701
Senast: Cina B
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 077
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
470
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag har efter mycket efterforskningar kommit fram till att en lippo fazzino skulle kunna passa på min häst men nu till problemet. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Litiabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp