peace

Trådstartare
Någon här som provat cbd oljan för värk?
Och isåfall,har ni blivit bättre?
Blir man beroende av den??

"CBD kan vara terapeutiskt för många tillstånd, inklusive (men inte begränsat till) kronisk smärta, cancer, ångest, diabetes, epilepsi, reumatoid artrit, PTSD, sömnstörningar, alkoholism, hjärt-kärlsjukdom, antibiotikaresistenta infektioner, och olika neurologiska åkommor."

Oj, det låter verkligen för bra för att vara sant!

Och då är det garanterat det också.

Fast det finns faktiskt en hel del medicinsk forskning på cbds medicinska nytta. CNN har haft ett flertal dokumentärer om just cbd och den medicinska nyttan.

Fast om något påstås hjälpa så brett som i det där citatet - då vill jag ha stora, välgjorda studier som det råder konsensus kring. Från antibiotikaresistenta infektioner till alkoholism, epilepsi och cancer? Njaaej.

"CBD kan vara terapeutiskt för många tillstånd, inklusive (men inte begränsat till) kronisk smärta, cancer, ångest, diabetes, epilepsi, reumatoid artrit, PTSD, sömnstörningar, alkoholism, hjärt-kärlsjukdom, antibiotikaresistenta infektioner, och olika neurologiska åkommor."

Oj, det låter verkligen för bra för att vara sant!

Och då är det garanterat det också.

Om det hjälper mot allt det där, då borde människor runt omkring oss må mycket bättre. Jag tror det är som du säger, låter det för bra för att vara sant, då är det nog så.

Liknande trådar

Kropp & Själ Och isåfall har ni koll på vad som ingår och vad ni betalar för den? Jag satt idag och jämförde gravidförsäkringar stenhårt och kom på... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 258
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
604
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka