Cavallo Grand prix vs Königs Grandgester

Gabriol

Trådstartare
Dagens I-landsproblem.. Jag kan inte välja vilka ridstövlar jag ska köpa.. ;)


Cavallo Grand prix eller Königs Grandgester? Vilka skulle ni valt och varför?
 
Sv: Cavallo Grand prix vs Königs Grandgester

Hade du inte köpte ett par Königs Grandgester redan? Tänker på tråden "Sätta dragkedja i stövlar?".
Ditt val beror ju annars helt och hållet på vilka du känner är bäst för just dig, pröva båda modellerna och gör sedan en utvärdering.
 
Sv: Cavallo Grand prix vs Königs Grandgester

Har inte köpt dom än, är lite osäker på om det blir bra att sätta dragkedja i.. Men nu har jag hittat ett par Cavallo Grand prix, och jag tycker egentligen att båda två känns lika bra. Möjligen att Königs känns lite hårdare, det är ifs bara bra enligt mig.

Tänkte om någon har erfarenheter ang hållbarhet etc? :)
 
Sv: Cavallo Grand prix vs Königs Grandgester

som lite svar på båda dina trådar..
Jag tycker du ska satsa på Königs, de är av mycket bättre kvalité.
Sedan tycker jag att det låter lite dumt att sätta dragkedja på dem.. De är skapade som dem är av en viss anledning och jag tycker att äkta dressyrstövlar ska vara utan dragkedja :)
 
Sv: Cavallo Grand prix vs Königs Grandgester

Det blev ett par Königs! :)

Kommer nog blir supersköna, om några månader.. ;)
 
Sv: Cavallo Grand prix vs Königs Grandgester

Har tyvärr ingen posebild.. dock har jag en bild från första (ngt smärtsamma ;)) ridpasset med dom.

_mg_1188_113161120.jpg



Ingen jättebra bild, men man ser lite hur dom ser ut i alla fall. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag, 10 augusti, är det dags för årets andra övervakningsstall med övernattning då hästarna som ska starta i Åby World Grand Prix...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Då var det dags för finalen av Falsterbo Grand Prix där 42 ryttare ska göra upp om första platsen. Klassen går över två omgångar där de...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 498
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 394
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp