Cavalier King Charles Spaniel

H

HanSomFlyger

Wiiie ! Min underbara lillkille Bonzo. : ) ! Från kenneln Sannsiss (stavas?) . Någon som också har hundar därifrån ? Pappan heter Sannsiss Hot Stuff och Mamman heter Downsbank Anise :love: :rofl: :bump:

Bonzost.jpg

Vill gärna se bilder på ERA hundar : ) ! Helst samma ras :P

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Cavalier King Charles Spaniel

Ingen från samma kennel, men samma färg.
Queenoustie's Twisted Sister "Flisan" Finns tyvärr inte med oss längre, fick somna in 28 oktober 2005, 10,5 år gammal :cry:
FlisanJuni.jpg

Lite stora bilder... Men här är i alla fall Kimberlies Ullchess, född 31 mars 1995, dog hemma i köket i mammas knä 11 april 2005.

På kenneln, cirka 4-5 veckor gammal.
Chessievalp.jpg

I soffan hemma 1999.
Chessie1999.jpg

Sorry att bilderna är lite stora och suddiga... :crazy:

Åh..Jag är så himla sugen på en Cavalier:d
Du kanske har lust att besvara mina frågor från tråden jag la ut på sida 2?:rofl: :bow:

Jag ska se. Jag är ingen expert men jag testar !

Hejsan!
Jag satt och sökte på min hunds mormor Downsbank Anise
och då hittade jag detta inlägget. Du ville veta om någon hade hund ifrån din hunds släkte och Tadaaaaa jag har din hunds systerdotter :D

Hr precis blivit medlem så jag vet inte riktigt hur man lägger in bilder men annars finns hon på denna hemsida:http://www.bibetis.se/tikhtml:
tik

inte så bra bild men maila mig annars så kanjag skicka bättre bilder :)

Hejsan!
Jag satt och sökte på min hunds mormor Downsbank Anise
och då hittade jag detta inlägget. Du ville veta om någon hade hund ifrån din hunds släkte och Tadaaaaa jag har din hunds systerdotter :D

Hr precis blivit medlem så jag vet inte riktigt hur man lägger in bilder men annars finns hon på denna hemsida:http://www.bibetis.se/tikhtml:
tik

inte så bra bild men maila mig annars så kanjag skicka bättre bilder :) proppisoff@hotmail.com

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 281
Senast: Gumman123
·
Hundavel & Ras Hej! Jag ska skaffa hund och letar efter en lämplig ras. Är väldigt förtjust i golden retriever då de verkar ha ett underbart...
2
Svar
29
· Visningar
7 825
Senast: nickan1
·
Hundavel & Ras Återigen har jag börjat fantisera om att jag kanske någon gång skulle kunna få bli hundägare. För några år sedan slog jag det ur hågen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 499
Senast: Aningsfull
·
Hundavel & Ras Någon som skulle kunna ta sig tiden och förklara skillnaden med Cavalier King Charles Spaniel och King Charles Spaniel? (förutom...
Svar
4
· Visningar
1 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka