- Svar: 17
- Visningar: 1 833
Hästsekten är inte som andra sekter - Ridsports chefsredaktör Catharina Hansson listar upp punkterna som särskiljer den från andra. Och lovar samtidigt att bjuda in till gästkrönikor som ger tänkandet hög puls!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä här tittar vi inte heller på ridsport. Jag har jättesvårt att glädjas med framgångarna efter allt det här.Den ena krönikan värre än den andra. Jag får ont i magen av allt som hänt/händer inom Ridsportförbundet och nu Tidningen Ridsport. Jag är definitivt inte medlem av någon sekt. Jag känner som någon annan skrev, jag orkar inte se på ridsport på TV längre. Vad sjutton är det de vill uppnå med dessa krönikor?
Ja verkligen. Jag kan också tycka att det är jättemärkligt att vår största facktidning rider vidare på att vi som skulle ha hästintresse är någon jädra sekt, uttrycket myntades ju liksom av bittra män (och för all del kvinnor som fallit för patriarkatet) som inte kunde ta att ridsportens stjärnor fick diverse priser, och detta anser alltså tidningen ridsport vara helt ok? Jag vill inte att någon tillskriver mig som sektmedlem tack.Enda sedan LL Skrev i krönikan och hur många har uttryckt sig har jag tänkt på ordspråket
"Det är bättre att tiga och bli misstänkt för att vara idiot än att öppna munnen och röja alla tvivel."
Möjligheten finns ju men om så är fallet valde hon nog fel ämne att skriva med glimten i ögat om. Vissa saker är lite svåra att skämta om och ännu svårare är det att få skämt att bli tydliga i text om man inte överdriver kraftigt så det blir ren parodi.Jag ser den mer som skriven med glimten i ögat, just att vi hästmänniskor kallats för sekt och hon radar upp allt som kännetecknar en sekt och som inte stämmer alls in på oss?
Ironi i textform vet ju alla det funkar extra braJag ser den mer som skriven med glimten i ögat, just att vi hästmänniskor kallats för sekt och hon radar upp allt som kännetecknar en sekt och som inte stämmer alls in på oss?
Du menar ridsporten är fortfarande fast på tiden då han levdeOm man inte är Winston Churchill